Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin GPSmap 66ST vs Montana


talovh

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei

Det spørs vel på bruksområde. Da GPSmap 66ST er en GPS med knapper som er en fordel om vinteren når du bruker hansker eller er våt på fingrene.

Montana 680 har touch skjerm og er nok vanskelig å opperere med hansker på. men jeg har ingen erfaring med denne.

Jeg har GPSmap 66ST, kan ikke si at jeg er veldig imponert over stabiliteten på enheten for å si det slik...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dortase skrev (1 time siden):

Montana 680 har touch skjerm og er nok vanskelig å opperere med hansker på. men jeg har ingen erfaring med denne.

Neida, det går helt greit. Garmin kan akkurat dette. De er flinke på hardvare, ikke like flinke på programvare. Montana-en brukes for eksempel av mange motorsyklister som GPS på motorsykkelen, og der bruker man hansker, tykke hansker. Jeg bruker selv Garmin Zumo 590 på motorsykkel som også har alle funksjoner på skjermen.

Jeg har også testet at man kan betjene Montana'en under vann om man skulle ønske det (men der er det av fysiske årsaker ingen signaler fra satellittene, så posisjon får du ikke). Våte fingre/våte hansker/våte votter er ingen problemer for skjermen. Men som med vanlig knappebetjening er det heller ikke på skjerm like lett å se akkurat hvor man treffer hvis man bruker STORE fjellvindvotter...

;-)

Endret av Skogens Stønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.