Gå til innhold
  • Bli medlem

Hennessy Expedition Azym Zip - trang?


OlaD

Anbefalte innlegg

Jeg har nevnte hengekøye og opplever den som litt trang og lurer på om det er bare meg eller om alle køyer (unntatt type Amok Draumr) er sånn? Er 180 cm og 85 kg, så innenfor normalen. Sover urolig og må over på siden av og til. Det går jo det også, men ikke veldig komfortabelt hverken på siden eller på rygg. Sov tidligere i uka med et Bamse i bunn og så et Exped Synmat UL og Warmpeace Viking 900 pose. Godt og varmt, men som sagt trangt.

Skal bruke køye på bikepacking og vil gjerne holde det lite og lett, men hjelper jo ikke det om man sover elendig.

Takk!

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Ja, jeg liker også den "alt i ett" løsningen, men får vurdere å prøve ut en Amok Draumr. Ser for meg at det må en stor og dyr ,eller tung, tarp til for å dekke den godt i dårlig vær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er omtrent like lang som deg og syns Expedition blir for kort. HH Explorer er lengre og gir en helt annen opplevelse for meg. Lengden på køya er langt viktigere for komforten enn bredden er min erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Kjøpte den pga kamerat som anbefalte den sterkt. Tenkte ikke på det før nå at han er 175 cm....

Er Amok nå kun å få kjøpt direkte fra amokequipments? Finner ingenting hos hverken Fjellsport eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.