Gå til innhold
  • Bli medlem

Fixe sovepose


Anbefalte innlegg

Annonse
7 minutes ago, Sovjetunionen said:

Samme som @Bjørn J foreslår, både dunposen og dunjakka mi er full av den tapen 😅. Har alltid med på tur i tilfelle det skulle gå hull på noe dungreier, sånn for å unngå å miste alt for mye dun på vegen hjem. Funker med gorillatape og duckt tape også. 

Jeg har dårlig erfaring med både gorilla og duct-tape - den er tykkere og stivere, og sitter ikke så godt på glatte, syntetiske stoffer som den tynne reparasjonstapen. Det er mer en nødreparasjon etter min mening. Og helt gjennomsiktig tape er greit, jakken/soveposen trenger ikke å se ut som et lappeteppe synes nå jeg.

Og når jeg først er i det hjørnet: Gorillatape er oppskrytt! Den beste generelle tapen jeg har prøvd er Biltemas presenningtape, den sitter godt. Men er grønn, stiv og stygg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.