Gå til innhold
Dortase

Låner du bort turutstyret ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg lurte på hvordan dere stiller dere til å låne bort turutstyret deres? 

Selv så bruker jeg å låne bort når jeg kan til venner og bekjente, synes det er fint å bidra til at folk kommer seg på tur, samtidig miljøgevinsten med at alle trenger ikke å ha alt. Men begynner å bli lei av at noen ikke kan behandle ting ordentlig.

• Har selv opplevd å få tilbake telt som er våt og gjørmete. Slik at jeg må vaske å tørke det selv etterpå
  • Fått tilbake en Jervenduk med flere hull etter å ha sittet for nært et bål
  • slalomski som ikke blir levert tilbake etter mange purringer. måtte til slutt dra å hente de selv 1 år etter at de ble lånt bort

Det skal sies at de fleste som jeg har lånt bort til, kanskje ikke er så turvante selv. Så de vet kanskje ikke at et telt må tørkes etter bruk... men dette blir endel merarbeid for meg å blir så irritert at jeg har nesten bare lyst til å slutte å låne bort.

Endret av Dortase

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)
Sovjetunionen skrev (4 minutter siden):

Jeg låner også ut, men da med en streng og grunndig gjennomgang av hvordan alt skal brukes, vedlikeholdes og hvilken stand det skal leveres tilbake i, før avreise (iallfall til folk som ikke er turfolk).

Det er nok her jeg har feilet. Har vel tenkt at dette var normal folkeskikk...

Endret av Dortase

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.