Gå til innhold
  • Bli medlem

Lett kupert tur i lillomarka, østmarka eller nordmarka


Annajoh

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har gått en del blåstier rundt omkring i oslos nærmark, men ønsker tips til flere. Gjerne turer som ikke er så kjente! I disse coronadager ønsker jeg å komme meg litt unna steder man kan nå med t-bane eller buss. Jeg, mannfolket og et vennepar tenkte oss på en dagstur på søndag. Vi ønsker gjerne en tur på 10-12 km i lett kupert terreng. Da den ene i følget har en skadet akilles er det litt viktig at det ikke er alt for mye stigning, men ønsker ikke å gå på grusvei - helst stier, gjerne blåmerkede! Noen som har turforslag til steder som kan nås på maks 30 min kjøring fra oslo? Setter veldig pris på tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.