Gå til innhold
  • Bli medlem

Hengekøyefolk: Hvor kjøper man småting?


nordmarka

Anbefalte innlegg

Annonse
Dortase skrev (Akkurat nå):

Det er desverre veldig dårlig utvalg av det. Jeg har ikke sett noen i Norge som selger det. Så jeg bestille det meste fra utlandet. 

Fra hvilke nettbutikker da? Da er det vel 25% moms på alt over 350kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nordmarka skrev (27 minutter siden):

Fra hvilke nettbutikker da? Da er det vel 25% moms på alt over 350kr.

Har ikke kommet over noen norske, men har bestilt fra dutchwaregear.com og hammockgear.com før selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ganske stusselig. Skal ha noe småting til $43. Shipping til Norge blir $53. Også legg på 25% Moms, så blir til slutt prisen TRE ganger så dyrt som originalprisen. 

$43 blir til $120! Kan kjøpe en helt ny hengekøye for det.

Skjermbilde 2020-04-02 kl. 14.58.04.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, nordmarka said:

Kult! Har du brukt dem før? Noe info på dem?

Har kun sett på ting der selv, etter å ha sett reklame her på forumet, da jeg har lyst å skaffe til både meg og kjæresten. :) Virka som gode produkter og priser, men har ingen personlig erfaring så langt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dyneema/Amsteel - båtbutikker, men vær obs på enorme prisforskjeller fra butikk til butikk. 
Utstyr (drakrok og tykk hekle/strikkepinne) for å flette Whoopieslings/ContiousLoop/div - sybutikk.
Krabinkroker - Butikker som selger klateutstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.