Gå til innhold
  • Bli medlem

Telt til en person med hund.


Fredrikhm

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg oppgraderer utstyret litt og litt, og har lyst og kjøpe meg et nytt telt som passer bruksområdet mitt nå bedre. Jeg har hatt noen netter i telt i vinter og merker at teltet mitt ikke er beregnet for vinterbruk.

Håper noen har noen innspill, jeg står litt fast i jungelen av telt. :)

 

Det må være plass til en person, en stor hund og full oppakning. Teltet skal være et vintertelt/helårstelt. Det må være mulig og sette opp for en person i dårlig vær og robust til og tåle drittvær vinterstid. Kjempe pluss om det er mulig og bruke det sommerstid, men gjerne bare deler av teltet så det blir lettere. Hvis teltet er like funksjonelt året rundt er det akkurat det jeg ser etter, og dette er det viktigste punktet.

Pris: Helst under 5000, men jeg tar alltids i mot tips til "rett telt" selv om det er litt over.

 

Jeg er åpen for både tunnel og kuppel telt, det er vekt og funksjonalitet som er viktigst for meg. Tusen takk for innspill! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.