Joachim V 97 Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Hei Er litt grønn på ideer med hvor jeg skal begynne å tenke på tørre vårtur(er) fra nå utover på Østlandet, mulig Vestlandet? For meg begynner turen helst over tregrensa men ser jo at det er litt langt unna nå uten vinterutstyr... 😆 Veldig åpen for forslag, jeg ønsker å kunne proviantere for å være selvstendig i 1-2 uker av gangen. Kollektivt fra Drammen eller bil. Telemark? På forhånd takk Tessatroll reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
famjsv 238 Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Hjemkommunen din? Anders_G og varmtvann reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Joachim V 97 Skrevet 21. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2020 famjsv skrev (8 timer siden): Hjemkommunen din? Etterhvert, men nå ligger det snø der det er aktuelt. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
famjsv 238 Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Joachim V skrev (14 timer siden): Etterhvert, men nå ligger det snø der det er aktuelt. Mer snø i Telemark enn i Drammen... Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.