Gå til innhold
  • Bli medlem

Frittvilt (Norsk film)


Viking

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...

Litt tynt handlingen i starten. De skulle gå opp på baksiden av Kyrkja, men under oppstigningen ses Kyrkja godt. Og under bilturen kjører de vestover over Strynefjellet. Skuespillerne kunne og vært bedre. Ellers var filmen god underholdning. Reiste helt til Colloseum i Oslo for å se den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tynt handlingen i starten. De skulle gå opp på baksiden av Kyrkja, men under oppstigningen ses Kyrkja godt. Og under bilturen kjører de vestover over Strynefjellet. Skuespillerne kunne og vært bedre. Ellers var filmen god underholdning. Reiste helt til Colloseum i Oslo for å se den :wink:

Kjære Kim. Dette er en film, ikke en dokumentar. Den blir dermed ikke dårligere av at de ikke kjører riktig vei osv. I filmen er ikke dette Leirvassbu, men et forlatt ukjent hotell. Skuespillerne kunne vært noe bedre, men takk gud for at vi slipper søplegjengen Joner/Hennie/Tjelta m.fl. i hver bidige norske film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Kim. Dette er en film, ikke en dokumentar. Den blir dermed ikke dårligere av at de ikke kjører riktig vei osv. I filmen er ikke dette Leirvassbu, men et forlatt ukjent hotell. Skuespillerne kunne vært noe bedre, men takk gud for at vi slipper søplegjengen Joner/Hennie/Tjelta m.fl. i hver bidige norske film.

Da har jeg misforstått ja. Jeg som trodde dette var en reklamefilm for å få opp besøkstallet på Leirvassbu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde dette var en reklamefilm for å få opp besøkstallet på Leirvassbu :)

Hehe, ja det er jo mulig det indirekte er reklame for Leirvassbu. Eller ikke… Kanskje folk blir skremt vekk fra stedet? :(

Spennende og bra film ihvertfall, og god underholdning! Spesielt å se en spillefilm hvor man kjenner omgivelsene og stedet hvor filmen er innspilt relativt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Er det noen vits i å gå å se filmen hvis man så og si ikke er interessert i noe annet enn den flotte naturen rundt Leirvassbu?

Det kommer an på hvor filminteressert du er...

"Fritt vilt" er en typisk norsk film anno 2006: grei og forutsigbar handling, ikke spesielt bra skuespill (med mulig unntak av Ingrid B.:shock:, men man sitter i spenning selv om man vet hva som skjer.

Altså en 4'er, som snittet av de fleste andre norske filmer de siste årene. Men her tar jeg forbehold siden jeg ikke har sett "Reprise".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.