Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor er forumbrukerne fra?


Gjest Srx (Ron)

Hvor bor du?  

172 stemmer

  1. 1. Hvor bor du?

    • Trøndelag
      24
    • Sogn og fjordane - Møre og Romsdal
      16
    • Rogaland - Hordaland
      24
    • Telemark - Øst og Vest agder
      12
    • Oppland - Buskerud - Oslo - Vestfold
      37
    • Finnmark - Troms - Nordland
      24
    • Østfold - Akershus - Hedmark
      22
    • Sverige - Danmark
      9
    • Utenfor skandinavia
      4


Anbefalte innlegg

Annonse

Fylkesvis avgrensning er merkelig på flere måter. Hvorfor går grensene akkurat der de går? Oppland er bare ett partikulært område av fjellvidder, sjøer, skog og kulturlandskap; Buskerud et annet. Og for folk flest er det vel ikke fylket som skaper følelse av tilhørighet - det er stort sett bare en administrativ enhet.

Dette er selvfølgelig ikke noen kritikk av undersøkelsen som sådan. Artig å få en grov oversikt over hvor folk bor hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En merkelig regionsinndeling det der. Det hadde jo vært like relevant å bruke en alfabetisk inndeling, som f.eks Møre og Romsdal, Oslo og Nordland i en gruppe. kan det være at trådstarteren helst var ute etter å demonstrere sitt anstrengte forhold til alle sør for Trondheim ? Det finnes fortsatt litt igjen av det gamle distriktshatet mot sentrale strøk her i annerledeslandet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)

Trur æ må repetere meg selv.

Beklager alle feil, og i det hele tatt.

Du får ikke så svartens mange valg inn på alternativ.

Tror det er maks 10 eller no sånt.

Ivertfall ikke 18 + ett par til.

Beklager og beklager, jeg er ikke sørfra, og kæm dåkker blir assosiert med og ikke, og ikke vil være naboer med og ikke vil. Ja, det vet ikke jeg.

Jeg bare såg på norgeskartet og delte inn etter det.

Hvis dere har så masse problemer med dette, får dere lage egne avstemninger, be moderatorer slette hele skitn. Gjør hva dere vil.

Tanken bak, var for moro skyld å se hvor forumbrukerne sokner til. At dere ikke er enige eller gode naboer der borte i sør. Det er ikke min sak.

Forbanna mye gnæging om det dær da.

Vi i Nord blir no kalt for nordlændinga uansett om vi kommer fra Finnmark, Troms eller Nordland. Og den regionen er sikkert større enn de 15 fylkene som er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Inne i svarte granskauen! Hva har det å si hvilke regioner/fylker som er satt i samme del!!!

Enten så kommer du fra det området eller ikke!

Går det an!

Du må jo være tidenes geni. Ja, la oss sette sammen Oslo/Finnmark og Akershus/Møre og Romsdal/Telemark. Enten kommer man fra en region, eller så gjør man det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.