Gå til innhold
  • Bli medlem

Valg av liggeunderlag


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vurderer å gå til innkjøp av et Exped SynMat UL 7 LW liggeunderlag, da det virker som det har bra liggekomfor, og det viktigste, at det er lett og tar liten plass. Mitt spørsmål til dere er om det er solid nok da jeg har tenkt å ligge på det rett på bakken, med unntak tidlig vår/sen høst, for da kommer jeg til å legge det nedi Mammut Grevling bivuakk’n. Ønsker å dra med meg så lite som mulig og vil helst slippe å må ha med to liggeunderlag. Hva anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går sikkert greit vanligvis, men det skal ikke mye til å få ett mikrohull i de.

Beskyttelsestrekk, chairkit eller ett tynt skumunderlag under ville jeg anbefalt. De billigste kjipeste tynneste skumunderlagene veiee under 200 gram.

En vanlig synmat er svært mye mer slitesterk. Thermarest xtherm virker å være noe midt i mellom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.