Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har info på denne koia v. Elgå Femunden


Vallers

Anbefalte innlegg

Noen som vet standarden på denne åpne koia (er vel den som heter Djupsjømyrbua)?
Et par brisker, tørr og gjerne en vedovn er god standard for meg. 
Og hvordan er adkomsten til koia fra hovedvegen mot Elgå er? 
Den er merket av som "Åpen koie" på Femunden Sør-kartet fra 2015, så bør jo være tak/vegger tenker jeg...

image.png.7606529973a971b39ab6c04c6a863716.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kikket innom denne sensommeren 2018 på jakt etter kjapp losji da jeg skulle på Elgåhogna dagen etter.

Det er en liten parkeringsplass (som kommer litt raskt på) med skilt og sti bort til bua. Jeg har nok samme preferansene for en god bu som deg, men denne sto jeg over. Tok dessverre ikke noen bilder, jeg mener det var rått jordgulv, benker og så husker jeg ikke om det var ovn eller grue, men tror det var grue.. Endte opp med at jeg heiv opp teltet ved bilen en liten kjøretur unna, på noe tilrettelagt opplegg ved Gutulisjøen. Som rastebu i skitvær er den nok ypperlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

graham skrev (8 timer siden):

Jeg kikket innom denne sensommeren 2018 på jakt etter kjapp losji da jeg skulle på Elgåhogna dagen etter.

Det er en liten parkeringsplass (som kommer litt raskt på) med skilt og sti bort til bua. Jeg har nok samme preferansene for en god bu som deg, men denne sto jeg over. Tok dessverre ikke noen bilder, jeg mener det var rått jordgulv, benker og så husker jeg ikke om det var ovn eller grue, men tror det var grue.. Endte opp med at jeg heiv opp teltet ved bilen en liten kjøretur unna, på noe tilrettelagt opplegg ved Gutulisjøen. Som rastebu i skitvær er den nok ypperlig.

Takk for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.