Gå til innhold
  • Bli medlem

Bobler i skalljakke. Årsak?


Tubb

Anbefalte innlegg

Lurer på årsaken til at min jakke har få tt masse bobler i tekstilet. Tenkte det kanskje var slitasje 🤔 Men hvorfor oppstår boblene da på steder som ikke er utsatt; som på hette, under armer osv. ?21.thumb.jpg.8bac4520bc91d87d0adb6d470c0ce80a.jpg22.thumb.jpg.d38c1a35657b74311b3b941b1fa4de75.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel være ulike årsaker til det: slitasje fra beltestropper, lite vasking, feilvasking mm. Har selv opplevd det på min halvannet år gamle jakke, som nå er sendt inn til rep-avdelingen. Har behandlet den brillefint, så jeg forventer ingenting annet en gratis rep, ny jakke eller penga tilbake 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpa folkens :) Tar alltid godt vare på mitt turutstyr og behandler det så godt jeg kan med tanke på levetid og miljø. Derfor var jeg nysgjerrig på om det var en direkte årsak til skadene på jakken.

Skal kontakte Arcteryx og høre hva dem mener. I garantibetingelsene Terka refererer til er det jo garanti ut "Produktets praktiske levetid". Praktisk levetid kan være så mangt 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Arcteryx jakke fra 2009 som de akkurat har tatt inn på garanti for å lime noen taper her og der, så produktets levetid er minst 11 år. De blir sendt til Goretex service på Aukra og reparert der. Hvis det ikke er lar seg fikse vil de nok gi deg en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.