Gå til innhold
  • Bli medlem

Shivus

Anbefalte innlegg

Annonse

Med Hardangervidda, tenker du da kun innenfor nasjonalparkgrensene? I så fall er nok parkering på Tinnhølen en bra start, om det er kjappest kommer jo litt an på hvor du har utgangspunkt ;) Ellers er jo Hardangervidda ganske mye større enn nasjonalparken og er jo super lett tilgjengelig både RV 7 og E 134 går vel over. 

Har aldri vært på Tinnhølen, men har gått fra Haukeliseter og Solheimstulen som begge er ålreit som utgangspunkt for tur på Hardangervidda (og i nasjonalparken). Neste gang jeg skal til det området funderer jeg på å reise til Halne og ta båten over Halnefjorden.    

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva som er raskast, er jo heilt avhengig av kvar du kjem i frå. Med unntak av båtrutene, startar turen uansett der ein forlet bilen, så den delen er lik alle stader.

Dersom du er så trangsynt, at det er nærleiken til nasjonalparkgrensa du spør etter, er Tinnhølen og Ossjøen lik. Der grenser nasjonalparken inntil parkeringsplassane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skal bare... skrev:

Dersom du er så trangsynt, at det er nærleiken til nasjonalparkgrensa du spør etter, er Tinnhølen og Ossjøen lik. Der grenser nasjonalparken inntil parkeringsplassane.

Mogleg denne uttalen kan tolkast på ulikt vis, og at du meinar at nasjonalparkgrensene som definisjon for Hardangervidda er litt snevert?

Men eg ville valgt å ordlegge meg annaleis, då trangsynt normalt er eit negativt ladd ord. 

Mvh moderator. 

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Skal bare... skrev:

Kva som er raskast, er jo heilt avhengig av kvar du kjem i frå. Med unntak av båtrutene, startar turen uansett der ein forlet bilen, så den delen er lik alle stader.

Dersom du er så trangsynt, at det er nærleiken til nasjonalparkgrensa du spør etter, er Tinnhølen og Ossjøen lik. Der grenser nasjonalparken inntil parkeringsplassane.

Okey, turen går fra Stavanger me bil og det blir ukesturer i sommer mnd. Opplever meg selv ikke som trangsynt! Ønsker å komme kjappest innenfor grensene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ein av hensikten er fiske. Litt derfor jeg ville innenfor nasjonalparkens grenser, regner med d er et fiskekort for hele parken?

8 timer siden, Skal bare... skrev:

Kva som er raskast, er jo heilt avhengig av kvar du kjem i frå. Med unntak av båtrutene, startar turen uansett der ein forlet bilen, så den delen er lik alle stader.

Dersom du er så trangsynt, at det er nærleiken til nasjonalparkgrensa du spør etter, er Tinnhølen og Ossjøen lik. Der grenser nasjonalparken inntil parkeringsplassane.

Okey, turen går fra Stavanger me bil og det blir ukesturer i sommer mnd. Opplever meg selv ikke som trangsynt! Ønsker å komme kjappest innenfor grensene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre ikke fiskekort som dekker hele nasjonalparken. Du trenger da gjerne flere, og ikke alle fiskevann er tilgjengelige heller. Sjekk inatur.no for fiskekort.

Lett tilgang til fiske og fiskekortområde, ja da er Tinnhølen fremdeles mitt beste tips for turstart.

Endret av Bjarne H.S.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tessatroll skrev:

Mogleg denne uttalen kan tolkast på ulikt vis, og at du meinar at nasjonalparkgrensene som definisjon for Hardangervidda er litt snevert?

Men eg ville valgt å ordlegge meg annaleis, då trangsynt normalt er eit negativt ladd ord. 

Mvh moderator. 

Eg hadde ikkje tenkt tvetydig, men ikkje noko gale i det, for den fyrste tolkinga er godt innanfor kva eg meiner.

Men ordvalet var heilt bevisst. Det er alt for mange som trur nasjonalparkgrenser er magiske grenser der naturen innanfor av ulike grunnar, er meir verdt  enn utanfor, og at dei derfor undervurderer enorme naturområde. Og det viser seg at trådstartar tenker akkurat slik, ikkje fordi han reknar seg sjølv som trangsynt, men av uvitanheit. Eg håpar at det er innanfor tolegrensa til moderator, ellers beklagar eg sterk og ber om at både dette innlegget og det fyrste innlegget mitt vert sletta i si heilheit.

Ingen fiskekort følger nasjonalparkgrensene, men eigedomgrenser,  kommunegrenser og statsallmeningsgrenser. Austvidda er dominert av store, private vatn, med heller dårlege fiskekortordningar.

Vestvidda er dominert av store statsallmenningar med gode fiskekort. Du finn dei på inatur.no

Med bil frå Stavanger, hadde i alle fall eg valgt Valldalen. Men for den som er meir glad enn meg, i å køyre bil, og mindre glad i motbakkar, er fortsatt Tinnhølen midt innpå vidda, godt innanfor Eidfjord statsallmenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.