Gå til innhold
  • Bli medlem

Å skrive om tema tur, natur og friluftsliv


gudmundgaard

Anbefalte innlegg

Satser på at emnet passet inn her, hvis ikke - regner jeg med jeg får beskjed? 

Uansett: er det en gruppe eller tråd for «skriving» over temaet natur, turer, friluftsliv? Jeg har en blogg, uten ambisjoner om annet enn å samle skriblerier mine ett sted - men jeg skriver ikke direkte «turrapporter» - men jeg skriver (prøver skrive!) litt om det å være på tur, (ikke akkurat ekspedisjoner!). Litt usikker på hva jeg vil -men jeg tror jeg ønsker meg et sted der man kan diskutere skriving, få tips, råd, tilbakemeldinger på tekster der man prøver skrive om tema knytta til natur, tur osv. Fins det? Er det teit å ønske seg noe sånt? Er kanskje vel mye å forvente at andre skal gidde bruke tid på å lese for å gi tilbakemeldinger? 
Men nå er jeg dog en godt voksen dame som ikke er redd for hverken å spørre eller dumme seg ut - så da spør jeg :) 

(Edit: jeg har funnet noen tråder som tar for seg tips, idémyldring ol - men de var av mer generell art?) 

Endret av gudmundgaard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo tråder her om hvordan ta bilder, hvordan redigere videoer etc. etc. Ser ingen grunn til at man ikke skal ha en tråd om hvordan man skriver. Det er vel forøvrig heller ingen klar definisjon på hva en "turrapport" skal være, så skriblerier om å være på tur holder vel i massevis. Vi ønsker oss jo flere turrapporter/skriblerier med andre tema enn innkjøp av utstyr osv. så post i vei! I hvilken grad man får tilbakemeldinger da, det tør jeg ikke love. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.