Gå til innhold
Fjellfilmeren

Din favorittprofil på TV - Friluftsliv

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Sovjetunionen skrev:

Det jeg lurer alle mest på akkurat nå, er om jeg kan legge til "påtatt" i stillingsbeskrivelsen min, sånn i tillegg til å være psykolog og blogger..🤔😅😆

Litt usikker på om "påtatt" er en kvalifiserende ting på en CV. 😁

3 minutter siden, Gittiamo skrev:

Og jeg, som gammal kjærring, digger å se dagens unge med en nyere og freshere stil og litt andre tilnærminger 👌🏻😀 

Mange av oss yngre menn som er i samme alder som deg deler dette synet Skjult lenke - logg inn for å se den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg skulle gått ut og anbefalt folk om å styre unna enkelte Insta konto så ville jeg i hvert fall hatt en jævli mye bedre en selv gitt !

Ang. det TS spør om så liker jeg det Rune Gjeldnes har kommet med :)
Flirer godt i skjegget i klippa der han og Skog trener før kanoturen.
Han har samme stilen som Børge Ousland så der er det sjeldent noe stress. (Muligens ikke rart mtp de har samme utdannelse) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, SiriTyb skrev:

Regner med du sikter til at jeg "kritiserte" enkelte instakontoer?  Det er vel lov å ha en mening selv om jeg selv ikke har noe behov for å publisere pene bilder av campen min med "riktig" og siste skrik i utstyr. 

Ja, for etter min mening så er det feil tråd å ta det opp i samt at mange tenker vel på hvilken butikk og person(er) du anbefaler folk om å styre unna.
Selv om ikke du liker personen(e)/innholdet på de Instane så betyr vel ikke det at alle bør styre unna?
Jeg følger ikke mange på Insta men jeg går da ikke ut og ber folk om å styre unna de jeg ikke liker eller mener at ikke har samme verdiene som jeg selv har !  
Det har da jeg virkelig ikke noe med?

Endret av tubbs

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.