Gå til innhold
  • Bli medlem

Konsekvensen av å gi sønnen en Jerven duk til fødselsdagen.


REs

Anbefalte innlegg

Annonse

Nå fikk jeg abstinens! Jervenduken er bare super. Jeg har ligget mang en vinternatt ute under den (da en standard jervenduk spent opp som en gapahuk, på skrå oppover). Jeg liker det faktisk bedre enn telt så lenge ikke været er for ille og msn får montert den med "ryggen" mot vinden så man ikke får trekk. Man er liksom enda mer ute i naturen når man kan ligge å se på snøen dale ned rett utenfor kanten av duken. Eller stjernene glimre mellom grenene i trærne. Bålet som sakte brenner ut. Ei nøtteskrike som er bortom bålplassen om morgenen for å sjekke om jeg har lagt ut noen nøtter til den.

Dere får nok mange fine netter ute under jervenduker. Det fine med dem er jo også at de kan kobles sammen slik at man får en større gapahuk som passer til to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Skogens Stønn skrev (På 10.2.2020 den 12.25):

 

Dere får nok mange fine netter ute under jervenduker. Det fine med dem er jo også at de kan kobles sammen slik at man får en større gapahuk som passer til to.

Det ble ikke flere turer med jerven duken for meg, men det ga tydelig vis guttungen mersmak på feltlivet. Nå har han flyttet hjemmefra, skrevet kontrakt med forsvaret, har fått vinrød beret og har tjenestegjort i både Mali og Irak. 

Man bør nok tenke litt over hva man kjøper til barna, det kan få uante følger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.