Lars Erik Moen 65 Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Hei. Er det noen som har erfaring med Biltemas 4-takts alkylatbensin på Multifuel brenner? Jeg har brukt Statoil og Felleskjøpet sin men ikke prøvd Biltema sin. Greit å høre om noen har erfaringer før jeg bytter. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Marius Engelsen 1 883 Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Mange som har brukt denne, men ikke jeg. Jeg har brukt statoil og jula. Det er samme hva man bruker etter min erfaring. Det er jo samme produktet 🤷♂️ Anders_G og Lars Erik Moen reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Heriks 3 463 Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Aldri brukt noe annet enn Biltema sin etter at jeg var ferdig med første literen Coleman renset bensin som ble innkjøpt på samme tid som brenneren. Funker helt fint! Lars Erik Moen reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
foroll 297 Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Funker topp. Veldig praktisk at man får kjøpt den på 1L-flasker, så man kan ha med så mange/få man trenger uten å helle over på tunge brenselflasker eller drasse med 5 L-dunk Lars Erik Moen reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Lars Erik Moen 65 Skrevet 3. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2020 Takk for svar, da blir det Biltema her. tenker også at det er veldig praktisk med 1-liters flaskene. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Lars Erik Moen 65 Skrevet 4. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2020 Testa ut Biltemas 4-takts alkylatbensin på Optimus Nova i går kveld og det fungerer utmerket. Bugten og Aleksander Jacobsen reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Hillestaden 41 Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Jeg har brukt biltemas alkylatbensin i mange år, både på primus omnifuel ti og optimus polaris uten problemer 👍 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Prebb 1 026 Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Har bare brukt det på min Nova så vet ikke om det er bedre enn noe annet. Fungerer helt utmerket. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
dsk 454 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 God erfaring med Biltema's, men akkurat nå kjører vist OBS en kampanje hvis du kjøper 5 flasker. Navigatøren reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Aleksander Jacobsen 56 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 6 for 100,- (Logg inn for å se skjult innhold) Antwelm, Navigatøren og ubernoob reagerte på dette 1 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Navigatøren 39 Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 20 timer siden, Aleksander Jacobsen skrev: 6 for 100,- (Logg inn for å se skjult innhold) Takk for tips! løpte innom OBS Bygg og sikra meg 6 flasker til den nette summen av 100,- Aleksander Jacobsen reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Brian_D 17 Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 Kjøpte 12 flasker i dag på Obs Bygg til 200,- (16,67 per liter) Fyren bak kassen vurderte å fylle på bilen sin siden det er billigere enn å tanke på Bensinstasjonen ved siden av 😂 Hillestaden, ubernoob, Antwelm og 2 andre reagerte på dette 1 4 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
ubernoob 52 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Takk for tipset! Er de tomme går det an å bestille på nett med gratis frakt til butikken. Jeg la merke til at flaskene lagde lyd i bagasjerommet i bilen, så det er nok en form for overtrykksventil på dem? Hjalp ikke å skru til korken. Pass på at de ligger riktig vei i sekken isåfall. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Marius Engelsen 1 883 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 10 minutter siden, ubernoob skrev: Jeg la merke til at flaskene lagde lyd i bagasjerommet i bilen, så det er nok en form for overtrykksventil på dem? Hjalp ikke å skru til korken. Pass på at de ligger riktig vei i sekken isåfall. Hva? Det kan da ikke være normalt. I så fall vil det stinke bensin i bilen... Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
ubernoob 52 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 16 minutter siden, Marius Engelsen skrev: Hva? Det kan da ikke være normalt. I så fall vil det stinke bensin i bilen... Godt poeng. Det gjorde det jo ikke. Må dra dem ut av garasjen seinere og undersøke! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Brian_D 17 Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Det er nok barnesikringen på korken som lager lyd. SnorreL og ubernoob reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.