Gå til innhold
  • Bli medlem

2 Ukers tur Hardangervidda 2019


tklami

Anbefalte innlegg

Annonse
9 hours ago, Kjell Iver said:

Takk for en super turrapport av det gamle gode slaget! Så ut som en flott tur :)

Det var en super tur. Har tatt meg litt tid å rote meg til å skrive en rapport fra turen, men nå som våren er rundt hjørnet tenkte jeg at det passet med litt inspirasjon til sommerhalvåret 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig flott at du etter hvert var mer opptatt med selve turen enn å ta bilder, på et vis. :) Selv om vi sikkert gjerne skulle sett enda flere. Flott rapport uansett! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 2/3/2020 at 7:04 PM, Miamaria said:

Det er jo egentlig flott at du etter hvert var mer opptatt med selve turen enn å ta bilder, på et vis. :) Selv om vi sikkert gjerne skulle sett enda flere. Flott rapport uansett! :)

Tror vel den bildeboken hadde litt med at det var grått og kalt samt at jeg hadde tatt bilder derifra tidligere, men jeg kjente da jeg gikk igjennom bildene at jeg skulle ønske jeg hadde tatt litt flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.