Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags tape til å lappe dunjakke med nylonstoff?


Shun

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg en Mountain Hardwear Ghost Whisperer dunjakke i 100 % nylonstoff. 
Jeg tenke jeg skulle være føre var og ha lappesakene klare til jeg får en rift i stoffet. 
På youtube-akademiet snakker amerikanerne/canadierne om Stormsure tuff tape eller tenacious tape, og det ser ut til at de begge kommer i mange tykkelser til forskjellige materialer.

Hva skal jeg kjøpe til tynn og superlett dunjakke i nylon?

Stormsure tuff tape.

Endret av Shun
la inn et aktivt verb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 timer siden, Sig Man skrev:

Spinakkerteip funker og veldig bra. Husk å klippe hjørnene runde så sitter det i årevis

Tjoh? Har brukt spinnakkertape før til sådan og det holdt lenge dvs ennå. Men har også lappet en ny dunjakke, som jeg var dum nok til å bruge i forbindelse med noe metalarbejde og fik en lite kutt på albuen. "Jeg skulle bare like fikse noe."

Hverken Tesa  tape, sportstape, eller så spinnakkertape har holdt, fordi jeg gnikker albuen mot for mye, bl.a når jeg kjører bil. Og jeg har rundet hjørner!! Så det er ikke helt fool-proof, Begge jakker er av ganske glatt nylonstoff.

elgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.