Gå til innhold
  • Bli medlem

1000 dager ute


Anbefalte innlegg

Annonse

Dette var veldig bra filmet! Håper du forsøker å selge dette prosjektet til en stor TV-kanal, som f.eks. NRK, når du har passert 1000 dager ute. Håper du lykkes med det! 

Fint med oppdateringer i form av videosnutter. God tur videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken snutt og jeg kjenner jeg blir sugen på skikkelig langtur selv.

Hadde du kunnet fortelle litt om planene videre , åssen du får prosjektet til å gå rundt. Har du sponsorer, bruker opp sparepenger og hvilke kriterier som ligger til grunn.

 

God tur videre og håper det blir 1000 bra dager !!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende.

Og veldig ambisiøst prosjekt, som jeg håper du filmer. Du viser at du har teft.

Lå selv en enkel natt ved Tomtvatnet fra mandag til tirsdag. Mitt ambisiøse light prosjekt er minst 2 netter ute hver måned. Som en kjent trønder sa det...LETT

Kanskje jeg skal se etter bålrøyk neste tur til Tomtvatnet .....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffa meg så missunnelig jeg er nå!!

Dersom du passerer skallstugu:

https://www.skallstuggu.no/

og det er åpent, så kan jeg sponse deg med middag/lunsj.

Du bare peker på dette bildet som henger inne og sier at han bakerste skal betale.  Bestyreren vet hvem dette er, ettersom det var han som tok bildet :)

( Dersom jeg tuller med rekkefølgen på de 3 i bildet, så kan du si at fornavnet begynner på H)

 

59c378746324f20001947497__CAM7507-p-500.jpeg

Endret av Blaser
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Sikkert noen som savner kunnskapen på sporten på Orkanger, men så kult at noen gutser på og lever ut drømmen! 
Skal bli gøy å følge med, 1000 dager er maaaaange dager! Fortsatt god tur, og lykke til på ferden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei igjen.

Min tekniske sjef har laga en gratis liten film som ligger ute på min patreonkanal!! Forklarer litt av motivasjonen bak prosjektet mitt. 

https://www.patreon.com/posts/1000-dager-ute-56620733?utm_medium=clipboard_copy&utm_source=copy_to_clipboard&utm_campaign=postshare

Endret av Bare Friluftsliv
  • Liker 7
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.