Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er det egentlig helt umulig å svare på, men jeg skal nå gjøre et forsøk likevel. Velger dog å tolke turmål litt rundt, sånn at jeg ikke trenger å prioritere mellom flere flotte turer i samme område.

5 flotteste turmål:

* Kryssing av Grønland - fordi det var der alt startet

* En drøy uke i Denali (Nasjonalparken, ikke fjellet) med D da hun var 6 år

* Børgefjell - har hatt mange turer dit, fra jeg var nyforelsket og fersk på tur til nå ganske rutinert med ganske stor datter. 

* Lomsdal Visten - min første skikkelig krevende alenetur, og senere en stor utfordring sammen med D

* Helgeland med kajakk - fantastisk opplevelse som fersk padler i flott vær, og senere minneverdige turer med barn

... Men da ble det ikke plass til Prins Karls Forland, og det kjenner jeg gjør vondt. Klarer likevel ikke å velge bort de over.

Turer som gjenstår:

* Finnmark - men her har jeg virkelig ikke klart å bestemme meg for hva som bør prioriteres

* Norge på langs - avlyst på grunn av sykdom i familien for et par år siden. Det er fortsatt en drøm, men det spørs om ikke D i mellomtiden har blitt så stor at det ikke er aktuelt for henne å bli med, så da drøyer det nok en del år før det kan bli noe av

* Tilbake til Grønland - utforske kysten/lavlandet i stedet for isen

... og masse annet stort og smått, men det er disse tre som stikker seg ut. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.