Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags drivstoff bruker du om vinteren?


Navigatøren

Hva slags drivstoff bruker du om vinteren?  

52 stemmer

  1. 1. Hva slags drivstoff bruker du om vinteren?

    • Primus powerfuel
    • Biltema 4T Alkylat
    • Fritidsparafin
    • Felleskjøpets 4T Alkylat
    • Jula 4T Alkylat
    • Kemetyl 4T Alkylat
    • Cirkle K 4T Alkylat
    • 95 Blyfri
      0
    • Diesel
      0
    • Colemanfuel
    • Winter gas


Anbefalte innlegg

Annonse
5 minutter siden, Espen Ørud skrev:

Komplett ubrukelig undersøkelse så lenge du ikke kan krysse av mer enn ett alternativ

Tenkte det samme, men sist kjøpte jeg en del liter fra biltema og de bruker jeg fortsatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 19.36, Anonsen skrev:

Ser også en del har gått over til tennvæske nå som vanlig parafin har blitt vanskeligere å oppnå.

Ikke noe nytt! Jeg har "altid" brukt tennveske siden jeg fant ut det luktet mindre enn fyrings- og fritidsparafin og det er en gang på 1990-tallet! Parafin ersikrere enn de ulike bensiner. Gammel diskusjon med bl.a. primus entusiastene "Runegut 123" (ikke aktiv lenger) og DSK fra 2010.

Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, elgen said:

Ikke noe nytt! Jeg har "altid" brukt tennveske siden jeg fant ut det luktet mindre enn fyrings- og fritidsparafin og det er en gang på 1990-tallet! Parafin ersikrere enn de ulike bensiner. Gammel diskusjon med bl.a. primus entusiastene "Runegut 123" (ikke aktiv lenger) og DSK fra 2010.

Elgen

Sa aldri at det er noe nytt, har bare lagt merke til at mange som pleide å bruke grønn fyringsparafin har gått over til tennvæske på grunn av forbudet som tredde i kraft nylig. Selvfølgelig har noen brukt tennvæske lenge, men en del har frem til nå brukt grønn fyringsparafin fordi det kostet rundt halvparten av hva alternativene gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kryssa på den kjøpte sist, men jeg er ikke så nøye på det, bensinbrennere får alkylatbensin av tilfeldig merke men fargeløs,  Optimus Nova får det jeg har slump av, og det går bra, ofte med blanding.  Bruker filtertrakt.

 

dsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.