Gå til innhold
  • Bli medlem

Bøker å se frem til


Tom

Anbefalte innlegg

Jeg var innom sidene til mitt favorittforlag, Glittertind Forlag, i dag. Der var det gledelige nyheter å lese. Allerede i høst kommer en bok om "hvite drømmer" i fjellet. Senere kommer en firebindsserie fra Morten og Julia. Sistnevnte kan jeg allerede nå garantere at jeg skal handle inn med en gang det blir mulig å få tak i. Tror dette kommer til å bli utrolig bra. Det sier jo litt at deres første bok på folkemunne ikke kalles noe annet enn "Bibelen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnet dårlig respons svarer jeg selv:

Kult, dette høres bra ut. Det står jo også at de virkelig skal legge seg i selen for å gjøre dette til praktbøker med ultrasmoothe bilder. Skulle gitt mye for å jobbe i det kongeforlaget der. De kommer stadig med nye bøker, og er vel det eneste forlaget i verden som har til gode å gi ut en uinteressant bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom 3:

Enig, dette blir saker. Prisnivået på bøkene er utrolig lavt i forhold til hva man får igjen. Og på toppen av det hele har de en rekke ulike rabattordninger. Det er så billig at man får dårlig samvittighet av å bare handle ett eksemplar. Men det passer jo for så vidt godt, da man må ha bøkene deres både hjemme og på hytta. Selv har jeg Bibelen på hedersplass både i Oslo og i Valdres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom 3:

Enig, dette blir saker. Prisnivået på bøkene er utrolig lavt i forhold til hva man får igjen. Og på toppen av det hele har de en rekke ulike rabattordninger. Det er så billig at man får dårlig samvittighet av å bare handle ett eksemplar. Men det passer jo for så vidt godt, da man må ha bøkene deres både hjemme og på hytta. Selv har jeg Bibelen på hedersplass både i Oslo og i Valdres.

Hyggelig dette Tom, men du må ikke overdrive. Det er nesten så jeg begynner å forstå de her på Fjellforum med livlig fantasi som tidligere har hevdet at profilene morten og Tom var samme person :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm samme person. Har aldri sett bevis på at Tom virkelig eksisterer hehe :shock: . Jeg har sett Morten både i virkeligheten og på bilde, så han eksisterer helt sikkert. En turrapport med bilde av dere begge ville jo fjernet all tvil. Men om dere skulle vært en og samme person så ville den personen hatt den mest omfattende personlighet jeg hadde visst om 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fikk boka i går..

Det ble mildt sagt litt lite søvn.. Gleder meg som en unge til å spenne på skia og labbe i vei nå...

Setter pris på måten boka er skrevet på mht saklighet. Informativt og bra skrevet. Er jo ikke ute etter stor poesi i ei sånn bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk boka i går..

Det ble mildt sagt litt lite søvn.. Gleder meg som en unge til å spenne på skia og labbe i vei nå...

Setter pris på måten boka er skrevet på mht saklighet. Informativt og bra skrevet. Er jo ikke ute etter stor poesi i ei sånn bok.

Hei Leos, det var flott å få en tilbakemelding på denne! Og snøen er jo på vei, den :wink:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.