Gå til innhold
  • Bli medlem

Fottøy til trugeturer


Au

Anbefalte innlegg

I løpet av vintersesongen så blir det mange turer på truger, bruker Muckboot Arctic og er godt fornøyd med de. Lurer likevel om folket her har noen anbefalinger til noe annet som er både lettere og som kan strammes bedre inntil foten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et par Salomon Toundra Pro, og er veldig fornøyd med dem til trugetur og vintertur til fots.  De er såpass stive og stødige og har så god såle at de er gode å gå på bar sti med.  De er veldig varme: er det ikke kuldegrader blir de for varme å gå med.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker både høye jaktstøvler og lave fjellstøvler når jeg går på truger :)
Synes ikke det er noe forskjell. Bruker gamasjer uansett så snø i støvlene blir ikke noe problem.
Har prøvd Muckboots og andre kraftige gummistøvler men ble aldri venn med sammen med trugene :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tubbs skrev:

Jeg bruker både høye jaktstøvler og lave fjellstøvler når jeg går på truger :)
Synes ikke det er noe forskjell. Bruker gamasjer uansett så snø i støvlene blir ikke noe problem.
Har prøvd Muckboots og andre kraftige gummistøvler men ble aldri venn med sammen med trugene :)

 

Jepp. Samme her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.