Gå til innhold
  • Bli medlem

Small Foot oppblåsbare truger!


Grou Lamm

Anbefalte innlegg

Noen flere som har sånne?

PC260024.jpg.a0ca9f8edb013946d02a346df12082b7.jpg

Jeg har aldri prøvd truger før, så har ingen erfaringer å sammenligne med, men jeg er i hvert fall storfornøyd med dem, bortsett fra at de er litt trange å tråkke ned i (i min størrelse, M). Små metalldeler til ventilene er ikke optimalt heller, men jeg pleier å pumpe dem opp før jeg går ut, så det er ikke noe problem for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som har? Da skal jeg skryte av mine sånn at noen kjøper og jeg får noen å dele erfaringer og tips med. 😁

Jeg har den enkleste modellen, Universal 2 siden jeg ikke skal på ekstremtur og kjempebratte plasser med dem uansett, men jeg kommer meg fint opp sånne plasser uten staver:

CameraZOOM-20191214143933813.jpg.e6d31118db1345973f0cd5bd8e989589.jpg

20191212_150212.jpg.391dc1db4f4319a7983b34947c6dcd4d.jpg

En beveger seg lett i sikksakk og baklengs med disse, og staver er helt unødvendig.

Jeg leste at en kan bli sliten i anklene av å gå med truger. Har ikke merket noe slikt med disse. De 2-3 første gangene jeg brukte dem, kjente jeg det litt på utsiden av knærne (siden jeg blir litt mer bredbent, antar jeg), men ingenting siden. Det er deilig å gå nedover med dem siden de fjærer, og de sitter godt på også i våt snø (har lest at bindingene på vanlige truger løsner lett i våt snø). I tillegg er de selvfølgelig lette og tar lite plass.

Her viser folk fram hvor mye de tåler:

Her er en test: https://basecamp.fjellsport.no/small-foot-lette-oppblasbare-truger/

De har vært å få kjøpt på fjellsport.no, men nå har de visst bare modellen Alpine 2 igjen der. Jeg kjøpte mine hos produsenten, her: https://smallfoot.eu/shop/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.