Gå til innhold
  • Bli medlem

Reparasjon skalljakke - løs membran


Fjellfilmeren

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg sauset inn med seam sealer, så får vi se. Det ytre skallet ble godt gjennomtrukket så det ble ikke noe fint i hvert fall. Men det er ikke så viktig å være fin i Romsdalsfjella. Det er nesten aldri folk på stiene her oppe, og skulle man treffe på noen så stopper ikke lokalbefolkningen for prate uansett 🤐

Det er en relativt tynn sommerjakke så det spørs hvor mye økonomi det er i å få det profesjonelt reparert. Liker å gjøre ting selv, noen ganger ordentlig, andre ganger bygdefiks.

Bestilte et par limtuber av diverse sort fra Fjellsport. Så er det bare å prøve og feile litt. Jeg har selv jakker fra Arcteryx or har aldri opplevd noe tull med dem. Men ungene sine klær får litt hardere bruk, samt at de er av billigere sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har brukt det før i "gnisthull" i dunjakka. Funker en god stund siden det er så fleksibelt. Blir ikke pent, men jeg går ikke på dunjakkedisco heller 🤗

Blir spennende å se. Er ikke så mye styrke som trengs på akkurat det området der. Ville vært verre på skuldre eller andre slitasjepunkter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.