Gå til innhold
  • Bli medlem

Nyttårsaften ute - turmål med utsikt/i le for vind Drammen/Asker/Oslo?


Imp

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å ta med meg barna og sove ute på nyttårsaften. Da er det et ønske at vi kan ligge i le for vinden og ha utsikt til fyrverkeri, samtidig som det er såpass stille at hunden ikke blir brydd. (Han har vært gjennom nyttårsaften før og er rolig, men det er ikke mange som skyter her vi bor og det er ikke så lytt. 

Har et par alternativer her på Hurum. Men dersom det blåser fra sør/vest trenger jeg noen alternativer. Helst i Asker/Drammen/Osloregionen da jeg jobber nyttårsaften og jeg vil at vi kommer oss kjapt ut. Er det noen som har en plass de vil dele? 

Jeg forstår at det ikke blir særlig sikt dersom det blir tåkete. Vi var i Oslo for to år siden, midt i tjukkeste byen, og så ingenting pga tykk tåke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knabben gir god utsikt. Men det er jo åpnet der også. Og en del fyrverkeri nedenfor. Men det er lett adkomst om ikke annet. 

Skaugumåsen og Kolsåstoppen er også fine utsiktspunkt. 
 

Ellers er Barlindåsen i Maridalen fin. Der er det god utsikt og langt unna der verste bråket. 
 

Det er nok folk på alle stedene den natta. 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.