Gå til innhold
  • Bli medlem

Telting Romeriksåsen


Bananos

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg tenkte å ta med teltet opp i Romeriksåsen nå i romjula, men jeg klarer ikke bli enig med meg selv om hvor. Tenker i utgangspunktet Gjerdrum/Nannestad. Det bør være et stykke fra veien, og ikke ved et naturlig veivalg. Målet er å være litt alene.

 

Er det noen som har noen gode forslag? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dessverre ikke noen konkrete tips til plasser, men jeg går med planer om en vintertelttur oppi der selv, så fint om du deler dine erfaringer etter turen...Det er jo gjerne sånn, at jo lenger man beveger seg innover i skogen, jo færre mennesker treffer man på...

Ser ikke ut som det er allverdens med løyper som er preppet, heller, så om du f.eks  kjører til parkeringen i Gjerdrum ved Buvatnet (kokstadvangen) og beveger deg en time eller tre innover, så tror jeg du skal kunne unngå andre mennesker, så lenge du unngår de mest populære stedene slik som gjerdrumsgjermenningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kjent i ditt område, men min erfaring er at en ikke skal langt unna etablerte stier / løyper før en er alene. Finn et spennende vann / høyde på kartet som ligger en time unna merka sti og du er garantert alene. Særlig på denna tida av året. 
Jeg syntes det er veldig tilfredstillende å finne de urørte perlene «ingen» andre oppsøker. Får du tips om et sted er det ganske sikkert et sted mange andre også vet om, så det gjelder å finne dem selv 😊 God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.