Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjøre om transportpulk til barnepulk?


Annikenf

Anbefalte innlegg

Annonse

De fleste jeg har sett, har gått andre veien...

Hadde det vært meg, så hadde jeg solgt transportpulken på Finn.. og kjøpt en barnepulk...

nei vent... hadde det vært meg, så hadde jeg satt transportpulken i boden og kjøpt en barnepulk...men det kan jo hende dere er flinkere til å kvitte dere med ting enn meg... :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn.no og et slag for miljøet ♻️

Kjøpte brukt barnepulk, brukte den 3 sesonger og solgte den på nytt for akkurat samme pris som den ble kjøpt for. Gjør det samme med skiutstyret. Stort sett even steven med salg og kjøp av brukt skiutstyr til barn når du først har kjøpt deg inn på markedet, eventuelt litt penger til posten for frakt 😊

Som det bli bemerket lenger oppe er barnepulken sikret endel mot velt, både med veltebøyler og skjerm. Ville ikke vært foruten noen av delene med såpass dyrebar last!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.