Gå til innhold
  • Bli medlem

Marmot Hydrogen


Fotogubbe

Anbefalte innlegg

Marmot Hydrogen innfridde så absolutt de første forventningene mine. Liker denne passformen mye bedre enn den rette og noe smale passformen på MH Phantom Spark. Posen er produsert våren 2019 i China, så like ny som Fjellsport oppga.

  • posen har mummy passform, med nok armslag, skulderbredde og lengde 
  • større og mer volumiøs enn Phantom Spark
  • den er noe tyngre enn Phantom Spark, men fortsatt lett nok for meg (virker tyngre enn oppgitt - ikke veid av meg)
  • hetteløsingen er den beste jeg har prøvd
  • upåklagelig dunfordeling
  • bra liggelengde med nok plass 
  • glidelåsen er meget bra, ikke noe dårligere enn på mine andre poser
  • virker forseggjort

Legger inn noen bilder i morgen. Tror dette var et svært godt kjøp og en pose jeg definitivt vil trives i. Legger ved test fra 2016. Min pose (2019) er mørkere grønnaktig (fargen kan ikke beskrives så bilder kommer) https://www.outdoorgearlab.com/reviews/camping-and-hiking/backpacking-sleeping-bag/marmot-hydrogen og https://www.marmot.com/hydrogen-30-sleeping-bag-24120.html?dwvar_24120_size=00095LZ&dwvar_24120_color=4648&cgid=equipment_sleeping-ultralight-sleeping-bags#start=1

Ytterstoffet viser seg å være Pertex Quantum 20 og ikke Pertex Microlight 20. Quantum er et nyere og mye lettere stoff.

Endret av Fotogubbe
La inn lenke til Marmot + skrivefeil + rettelse ytterstoff
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.