Gå til innhold
borgern

Monsen bukse

Anbefalte innlegg

Hei

Så vidt jeg husker er det noen her som har den Woolshell buksa fra Monsen. Skjult lenke - logg inn for å se den
Hvordan er størrelse på buksa? Er den vid, slank ? Er type Large der samme som "alle andre bukser"
Brodern ønsker seg til jul. Tenkte å kjøpe den på nett. 
Han er 183 og passe slank .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har buksa👍 Vil si den er normal i størrelsen. Men den er ganske tøyelig og fleksibel.

Litt høy i livet kanskje(?).

Jeg bruker str Small og tenker noen ganger at det hadde vært interessant å prøve XS, da jeg liker at buksene sitter litt godt.

(173cm / 63kg)

Han høres ut som et sted mellom M og L 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Leif88
      Hei hei! Sitter og ser på fjellsport at de har Lars monsen klæra og med rabatten vår så blir jo ikke prisen så alt for ille. Men er det noen som har testa de? Er de for varme til sommerbruk er det tettsittende, Evt andre kommentarer? 
      Når lurer jeg på denne buksa og klæra. Så trenger ikke informasjon om klatremusen og norrana bukser takk
    • Av Trine Elde Pedersen
      LARS MONSEN KVIGTIND CLASSIC GAS STOVE

Noen med erfaringer med denne? Stod sørgelig lite på nettsiden til produktet. Ser liten og hendig ut, prisen og. Er den noe lik sånn som Pocket rocket? 
    • Av Blaser
      Hjemmecamp Monsen som går på NRK er jammen fin underholdning, så anbefales.  Det er alltid noen gulltips underveis i sendingen

• Av a_aa
      Prøver å få oversikt over regnbukser/skallbukser som har glidelås 100% i hele siden, slik at beina kan "splittes" og tas på/av uten særlig strev med de klær og sko man har på når det er oppholdsvær. I utgangspunktet tenker jeg på lette rimelige bukser som bare skal holde vannet ute, men alle tips er velkomne - fint med en god oversikt  Oversikten ser pr 7 mars 2019 slik ut:
      Arc'teryx Alpha SL Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Bergans Storen Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Bergans Slingsby 3L Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Marmot Precip Full Zip Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Millet Trilogy GTX Pro Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Mountain Equipment Tupilak Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Mountain Hardwear Stretch Ozonic Pant: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Norrøna Bitihorn Dri1 Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Patagonia Triolet Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Vaude Fluid Full Zip II Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den (egentlig en sykkelbukse)

Edit: Kommer det inn flere tips innen rimelig tid, vil jeg oppdatere listen ovenfor (selv om jeg nå har kjøpt meg en Marmot Precip Full Zip )

----------------------------------------------------------------------------------------------
      Bukser som har neeesten full glidelås, men som ser ut til å mangle noen få centimetere før du kan splitte benet på langs og slippe å stikke de møkkete støvlene ned gjennom linningen når regnværet overfaller deg:
      Arc'teryx Beta AR Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den (Har jeg selv ;-))
      Berghaus Paclite GTX Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Haglöfs L.I.M. III Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Houdini BFF Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Norrøna Falketind Gore-Tex Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Norrøna Trollveggen Light Pro Pants: Skjult lenke - logg inn for å se den
    • Av Walle
      Hei godtfolk. 
      Jeg kjøpte en Haglöfs softshell bukse for en tid tilbake som jeg har blitt utrolig glad i og som brukes til alt av aktiviteter. Det være seg fra aktiviteter i slalåmbakken til gymsalen. 
      Det siste viste seg å være en dårlig ide.. trodde først jeg hadde brent/svidd buksa, men er ganske sikker på at den kanskje ikke tålte at jeg sklei bortover gulvet men vi spilte impuls-innebandy 😂

Så for å redde stumpene av denne fantastiske buksa, håper jeg det kan sys på noen lapper av passende stoff/materiale på begge knærne slik at nåværende hull dekkes, og at den er rustet for nye utfordringer. 
      Spørsmålet er derfor om noen har tips til systue eller lignende som har peiling på slikt, og som dermed kan utføre arbeidet beskrevet arbeid?
      Var i kontakt med en lokal systue, men ble ikke overbevist om å kle av meg buksa og overlevere den til dem for utbedring.. Så håper noen av forumerene har noen tips 🙃
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.