Gå til innhold
  • Bli medlem

Julekalender 2019


Heriks

Anbefalte innlegg

At det snart er desember kom litt brått på oss i år, men vi har jo hatt en tradisjon de siste årene med julekalender. Det får vi jo prøve i år også, så... 

Bidra med en turrapport, fortell om turlivet ditt, del en video, en humoristisk historie, en bildeserie, mimring fra gamle dager eller hva som helst. Alt innen de temaene vi diskuterer her på forumet kvalifiserer. Post det i de forumene der de normalt hører hjemme, men tag innlegget med Julekalender 2019. Innlegget skal offentliggjøres på den datoen man har satt seg opp på..

Regler:

  • Man  sette seg opp i kalenderen på forhånd på den ene datoen man ønsker å delta med noe - fra den 1. til 24. desember. Kun en dato pr pers.
  • Når man leser dette kan man jo også skrive seg inn i kalenderen på den datoen det passer best å delta eller skriv noen ord her. Det er fullt lov å skrive seg opp på en dato uten å være utfordret! 
  • Utfordre gjerne folk til å delta. 

2 stk premier: 1x 2 års betalt støttemedlemskap på Fjellforum og 1x Barbiq turgrill trekkes blant bidragsyterne, trekningen foretas 24. desember   

Jeg skal prøve å sette sammen noe til 1. desember, håper noen andre følger opp!

Utfordrer: @Imp @whistler @Tor-Erik-L-77 @Gittiamo @REJOHN @esw @Marius Engelsen @dede @Hege P. @Tessatroll @Espen Ørud @a_aa @Walle @graham @Linn Mari @Tom B 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere må kontrollere at den datoen dere setter dere opp på faktisk blir stående i kalenderen, jeg slet litt med å få til det tidligere i dag men konkluderte vel til slutt med at det må stå noe i beskrivelse av arrangementet for at det skal dukke opp. Ser jo nå at det står "påkrevd" når jeg prøver å legge til noe så det burde kanskje ha vært et hint ... 

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2019 den 21.57, Imp skrev:

Satte meg opp 23.12, jeg trenger litt tid, men kom igjen folkens 🤞👍

Gleder meg! 👍  Men jeg finner deg ikke i kalenderen.   Har du glemt å fylle inn beskrivelse av arrangementet, som @Heriks tipset om på onsdag?  Jeg bomma på dette i første forsøk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så da var vi kommet til juleaften og trekning. Såvidt jeg kan se er det 3 bidrag til julekalenderen som er tagget med "julekalender 2019"  når jeg trekker fra mitt eget. Det er @Gittiamo @Miamaria og @Luesveis 

Siden deltagelsen i år var så som så (men alle innsendte bidrag var veldig bra) gjør vi det så enkelt at vi premierer alle. 

Mistenker at jeg hadde blitt sittende til i morgen om jeg skulle fått random number generator til å treffe en av datoene deres så jeg har rett og slett nummerert dere etter publiseringsrekkefølge Gittiamo 1, Miamaria 2 og Luesveis 3. Deretter har maskinen fått plukke ut hvem som får turgrill. Da blir resultatet slik: 

20191224_154556.jpg

@Luesveis får en barbiq turgrill, men du må sende adressen din til Kjell Iver. @Gittiamoog @Miamaria får 2 års gratis støttemedlemskap. Gratulerer og riktig god jul :)

  • Liker 4
  • Takk 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
25 minutter siden, Miamaria skrev:

Det gikk plutselig opp for meg hvorfor det dukker opp en masse reklame her, dette ordner seg tydeligvis ikke sjøl. Hva må jeg gjøre?

Bra dere følger med! Jeg var ikke oppmerksom på at medlemskapet dit var forfalt - men faktura er godkjent nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.