Gå til innhold
  • Bli medlem

Magebåndet/kjøreselen til meg?


Tittei

Anbefalte innlegg

Aner ikke hva det heter. Men skal ha med meg en liten sheltie på tur. Lurer på hva det heter og finnes det noen som ikke koster det hvite ut av øyet? Og går det an å bruke samme sele om jeg skulle kjøpe meg pulk? Aner ikke hvilke info dere trenger for å hjelpe meg på vei. Men den kommer kanskje i konflikt med magebelte på sekken evt, så kanskje det holder å binde båndet rundt magen min eller i karabinkrok eller noe? Jeg aner ikke, bare lufter tanker. Tenkte det hadde vært godt å få hendene fri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er for å ha en hendig måte å koble bikkja på når du går med pulk er det bare å kjøpe en krok som passer på pulkselen. Blir dårlig med strikkavlastning og slikt, men det kan man jo ha i båndet om man trenger det. Skal du ha noe for å bruke på alle turer (lufteturer og slik altså) hadde jeg kjøpt meg et magebelte som var laget for det. Jeg er veldig glad i Baggen sine. Går man med sekk kan man jo feste løkka fra båndet til magebeltet, greit med en hurtigstropp så man kan få løst den fort ut men funker om man ikke har en hund som drar uhorvelig mye.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.