Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin GPSMAP 66s(i)t?


Gjest fightingfalcon

Anbefalte innlegg

Gjest fightingfalcon

Hei!

Er det noen som har Garmin GPSMAP 66s,i eller st?

Jeg har tenkt å kjøpe meg ny gps og vurderer GPSMAP 66 og Oregon 700. Jeg liker Oregon fordi den har activity profiles slik at man bare velge "hike", trykke start, også resetter den automatisk

tripteller etc. Den oppfører seg litt mer som en pulsklokke på den måte. Er det noen med GPSMAP 66 som vet om den har samme funksjon? eller er man nødt til å resette track og trip hver gang man vil lage et spor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nullstiller seg hver gang du slår den av eller hver gang man trykker på start, så er det noe man ønsker å ta vare på så gjelder det å huske å lagre det. Man kan velge i innstillingene om den skal starte automatisk når du slår den på eller om du skal trykke start når du starter turen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingfalcon
5 minutter siden, Heriks skrev:

Den nullstiller seg hver gang du slår den av eller hver gang man trykker på start, så er det noe man ønsker å ta vare på så gjelder det å huske å lagre det. Man kan velge i innstillingene om den skal starte automatisk når du slår den på eller om du skal trykke start når du starter turen. 

Tusen takk for svar! Da blir det en GPSMAP 66s :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, fightingfalcon skrev:

Tusen takk for svar! Da blir det en GPSMAP 66s :D 

Tror kanskje jeg skal trekke tilbake det, for jeg dobbeltsjekket nå og den nullstiller seg ikke. Så da er det bare brukermåten min som gjør at jeg ikke har oppdaget det før (altså jeg har alltid sørget for at den har stått i null før jeg har skrudd den av). Men det er en veldig lett operasjon da ;) Beklager feilopplysningen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.