Gå til innhold
Kjell Iver

En generell refleksjon over plunder med netthandel.

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en del småtteri på en sportsbutikk - litt etter innfall. Noe Real, en turbukse og en hodelykt. Ikke noe spesielt spennende med det (annet enn at prisen var OK), men jammen kom det i 3 forskjellige pakker til tre forskjellige tidspunkt. Så det var mange eposter og purring på sms og greier for dette (som vanlig). Egentlig burde jeg hatt 3 turer inn til byen for å hente dette, men hentet alle samtidig til slutt. Miljø og emballasje-- plast papp som må resirkuleres..

Så når jeg åpner den ene pakken har jeg fått en fleecegenser som jeg ikke har bestilt, mens buksen som jeg ikke hadde bestilt ikke var kommet. Så nå må jeg kontakte kundeservice og står i kø der før jeg kan sende den jakken i retur, samt vente på å få buksa. Når de svarer på kundeservice da..

Mye pes for utrolig lite. Lav pris er ikke alt, og en relativt enkel handel er blitt en unødvendig tidstyv. Timesbetalingen er ikke  spesielt god. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 9.11.2019 den 16.19, Espen Ørud skrev:

Og så kunne du oppgitt: "OBS 3 enheter - ønsker samleforsendelse". Noe man gjør etter litt erfaring med netthandel. Spesielt om man handler fra operatører av den typen som omtrent ikke har lager, men bestiller alt fra leverandør i det du bestiller fra dem.

Det virker som at ikke G-sport har denne muligheten. De sender fra alle butikkene sine.

Jeg har purret 3 ganger på de - og de svarer bare at de har mye trafikk og at jeg må vente på svar. Det er ikke rart at de legger ned...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.