Gå til innhold
  • Bli medlem

En generell refleksjon over plunder med netthandel.


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en del småtteri på en sportsbutikk - litt etter innfall. Noe Real, en turbukse og en hodelykt. Ikke noe spesielt spennende med det (annet enn at prisen var OK), men jammen kom det i 3 forskjellige pakker til tre forskjellige tidspunkt. Så det var mange eposter og purring på sms og greier for dette (som vanlig). Egentlig burde jeg hatt 3 turer inn til byen for å hente dette, men hentet alle samtidig til slutt. Miljø og emballasje-- plast papp som må resirkuleres..

Så når jeg åpner den ene pakken har jeg fått en fleecegenser som jeg ikke har bestilt, mens buksen som jeg ikke hadde bestilt ikke var kommet. Så nå må jeg kontakte kundeservice og står i kø der før jeg kan sende den jakken i retur, samt vente på å få buksa. Når de svarer på kundeservice da..

Mye pes for utrolig lite. Lav pris er ikke alt, og en relativt enkel handel er blitt en unødvendig tidstyv. Timesbetalingen er ikke  spesielt god. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MEN, fordelen er at du kan handle hjemme på kvelden på dødtid du ikke ellers skulle brukt til noe fornuftig. Eller på natta. I stedet for å stå i kø i en butikk når du helst burde gjort noe annet. I tillegg til kjøringen dit, parkeringen osv osv osv...

Og så kunne du oppgitt: "OBS 3 enheter - ønsker samleforsendelse". Noe man gjør etter litt erfaring med netthandel. Spesielt om man handler fra operatører av den typen som omtrent ikke har lager, men bestiller alt fra leverandør i det du bestiller fra dem.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 9.11.2019 den 16.19, Espen Ørud skrev:

Og så kunne du oppgitt: "OBS 3 enheter - ønsker samleforsendelse". Noe man gjør etter litt erfaring med netthandel. Spesielt om man handler fra operatører av den typen som omtrent ikke har lager, men bestiller alt fra leverandør i det du bestiller fra dem.

Det virker som at ikke G-sport har denne muligheten. De sender fra alle butikkene sine.

Jeg har purret 3 ganger på de - og de svarer bare at de har mye trafikk og at jeg må vente på svar. Det er ikke rart at de legger ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.