Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye skalbukser


rune1974

Anbefalte innlegg

Mine gamle Fjallraven regnbukser kan ikke mere, og jeg er på jagt efter nogen nye.

Kravene er 3/4 lynlås l benene, og de skal kunne fået med lang benlængde, er typisk en str 48 med lang benlængde i Fjallraven. Samt veje under 300g.

Har fundet haglöfs lim, berghaus packlite og mountain equipment Zeno

Nogen der kan anbefale enten nogen af de nævnte, eller har et forlag jeg ikke selv har fundet? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt en Haglöfs lim uten lynlås i over fem år, til snømåking, som overtrekksbukse og til jobbing i blomsterbed i vått vær. Satt på knærne i grusen uten at det ble hull i den. Den er tynn i stoffet, men jaggu tåler den mye. Til fjellbruk er det fordel med hel eller 3/4 lynlås.

Arcteryx Beta SL er visst nok bra og den har hel lynlås, hvis du er villig til å gå opp til 355grams vekt https://www.fjellsport.no/arc-teryx-beta-sl-pant-men-s-black-1.html?channable=e79947.OTYzMDg5&gclid=EAIaIQobChMIyPao07HL5QIVyYKyCh2sKwTmEAQYASABEgKGtvD_BwE

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.