Gå til innhold
Superjan

Sovepose som er varm nok på kalde høstkvelder

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Fotogubbe skrev:

Denne er visst nok veldig bra å dra over en sommerpose eller 3-sesongspose Skjult lenke - logg inn for å se den Har ikke prøvd den selv, men virker lovende i følge omtaler. Den koster nesten like mye som Mammut Down Winter på tilbud, så prisen er en ulempe, men produktet er fleksibelt og bra. 

Ser at Mummut-posen bare er på tilbud i 180cm personlengde.

Denne har Jeg kjøpt og den er helt nydelig. Brukte den i 0/-2 i helgen sammen 0 posen min og endte i bokser, t skjorte og ikke noe mer. Godt og varmt. Og 2100kr om du kjøper den hos Halite direkte nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 minutter siden, Superjan skrev:

Denne har jeg faktisk titta litt på - liker konseptet. Men jeg er såpass sjelden på tur og da ofte med unger og  med det mye annet som må bæres, så heller nok mot å klare meg med én pose. Ser for meg at Haliten vil bli ofret for at jeg skal få plass til noe annet i sekken. Og så ligger man der og fryser igjen da.

50/50 med og uten unger på tur med meg. For min del har jeg fra før 2 soveposer. En Rago Spring Down (-0) og en Warmpeace Viking 600 (-9)... Jeg ønsket meg egentlig en sovepose til som taklet mer kulde da jeg var ute i vinter i kaldere enn maks temp på Warmpeace,  men fant ut at Haliten dekket alle behov. Og Rago posen min er knøttliten komprimert og det samme er Haliten og til sammen veier de 1,8 kg mener jeg.

En annen fordel jeg fant er at om jeg vil opp i hengekøye så var det faktisk plass til  Exped Long 9 underlaget mitt, warmpeace posen og meg inn i Haliten uten at det ble for tight. Da slipper jeg også et liggeunderlag som forsvinner ut til siden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.