Gå til innhold
KamillaE

Anbefal meg et telt og en sovepose

Anbefalte innlegg

Det er jo alltid ein avveining mellom ulike behov. Kva synes du og din sambuer er viktigast ? 

Er det at teltet er relativt stille sjølv i sterk vind ? (generelt sett kuppeltelt er vel kuppeltelt best til å vere lydlause) 

Er det opplevinga av at teltet er trygt uansett kva som skjer og uansett kor dykk camper ? (Generelt sett tyngre og solidere telt, og igjen kuppeltelt.) 

Er det ønsket om at teltet skal vere stort ? (teltet blir igjen tyngre, eller så blir det stort og noko mindre solid) 

Er det ønsket om at teltet skal vere lett ? (Generelt sett mindre luksus, og/eller mindre soliditet) 

Ønskjer dykk å oppholde dykk lenge i teltet, eller skal teltet berre vere ein plass dykk søv ? 

Kor ofte trur du at dykk kjem til å bruke teltet ? (Gitt at økonomi ikkje er eit spørsmål, kan ein tenke seg at fleire døgn i teltet pr. år rettferdiggjør eit dyrare telt og/eller fleire telt.) 

Hugs at viss du velger feil telt så kan du alltids selge det igjen, og kjøpe eit anna. Eventuelt kan ein også kjøpe fleire telt etterkvart. Eg hadde lenge berre eit veldig lett og ganske trangt einmannstelt. Eg brukte dette mykje, men fann ut at opplevinga av at teltet stod trygt var viktig for meg. (Det er forskjell på å vite at teltet tåler det meste, og på å ligge inne i teltet og FØLE at teltet tåler alt.) I tillegg likte eg å plassere teltet ein stad med god utsikt, dvs der det er risiko for sterk vind. Så då kjøpte eg meg eit par fleire telt. Folk er ulik. Nokon prioriterer luksusfølelsen i teltet framfor alt, andre prioriterer at teltet skal vere så lett som mogleg. 

Ein siste ting som eg har opplevd er at eit lite telt i regn som varer mange dager er ein heilt eigen følelse, som i mine augo absolutt ikkje gav mersmak. 

Håper dykk lykkast med å finne eit godt telt :)

Endret av Anders P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport sporing

Outnorth.no Skittfiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.