Gå til innhold
  • Bli medlem

"Hemper" for å feste sovepose til underlaget, men hva så?


Fomle

Anbefalte innlegg

Da jeg teltet i sommer la jeg merke til at soveposen (Northface Blue Kazoo) hadde noen små hemper på sidene. Jeg antar dette er for å feste den til liggeunderlaget så den ikke sklir alle veier. Ser smart ut men jo mer jeg tenkte på det, jo mer ble jeg i tvil om hva jeg i så fall skal feste den med? Det enkleste er selvsagt et snøre, men jeg antar det vil slite på underlaget og jeg har ikke spesielt lyst til å gnage hull på det i nattens løp. 

Regner med mange soveposer har noe liknende, men er det noen som har prøvd å feste pose til underlag og med hva? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 timer siden, Marius Engelsen skrev:

Nei, og det høres ikke komfortabelt ut. Men en quilt kan jeg se fordelen av å kunne feste.

Hatt slike hemper på soveposen som  jeg brukte når jeg fisket karpe. Bare festa soveposen til senga.
Helt overlegent for folk som ligger litt urolig spør du meg :)  Hadde likt muligheten til å gjøre det samme
med soveposen og SynMat 9 LW underlaget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Terka, stemmer , det er slike som vist i det øverste bildet ditt. Og det ser ut fra bildet under som at flate stropper er lurt. Det var nesten det jeg så for meg ja. Jeg snur meg en del i løpet av natta så det ser ut som et lurt konsept for meg. Får se meg om etter noen lette, litt brede stropper (eller strikk) og teste litt når sommeren kommer. 

spacer.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.