Gå til innhold
  • Bli medlem

Rab dunjakke


Datuma

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny jakke. Tror jeg står mellom RAB positron pro og Valiance. 

Hvilken ville du ha valgt og hvorfor? Evt en av de andre modellene med begrunnelse. 

Jeg er litt frossen av meg, ikke så veldig aktiv. Må kunne sitte ute mens ungene leker i snøen uten å fryse. Rolig tur med hunden ect. Tenker temperatur mellom 5 minus og 20 minus sånn ca. Går ut når det er kaldere også, men ikke så veldig ofte det er 20 minus og kaldere. Bra Slitestyke er pluss ettersom jeg har hund som ofte hopper opp på fanget når jeg sitter. 

Har ikke mulighet for å prøve å butikk så må bestille på nett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke denne da den har vanntett ytterstoff og er beregnet til bruk i kalde og fuktige omgivelser https://www.fjellsport.no/produkter/dameklaer/jakker/dunjakker/tykk-dun/rab-valiance-jkt-wmns-crimson-17.html

Hvis ditt bruk er -5 til -20 er det gjerne så tørt at et vanntett ytterstoff ikke er nødvendig. Vanntette stoffer puster også dårligere. Det holder med et DWR-behandlet ytterstoff, min mening. Den andre modellen du vurderer har også mye mer dun (275 gram vs 160 gram)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.