Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Finnmark er etter mitt begrep ei super ski. Eg lot vere å kjøpe dei andre modellane nett pga det du nevner, og venta på Finnmark som eg visste skulle komme. 

Skia har særs gode allroundeigenskapar, og funkar godt under vekslande forhold, nett som ein kan finne på Hardangervidda.

Brukte mine Finnmark omlag 20 dagar i fjor, med alt frå pulk med bikkja framfor meg, til sekk og "rompetasketur". På turar med pulk eller slede mellom meg og bikkjene føretrekk stålkantar pga kreftene i sving, men då er det også minimal fare for uhell.

Må dog seie at Finnmark sitt overraskande godt også på hardt føre. Hadde eit par unnakjøringar i fjor som var greit friske med pulk og bikkjer på hardt føre, gjekk som ein drøm. Skal nevnast at eg har ganske vridningsstive skisko. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 minutter siden, Omnilite skrev:

Crispi Stetind er en god BC støvel, jeg byttet til den fra Alfa Skarvet som er håpløs myk. Det var som natt og dag.

Det er desse eg har au. Knallgod. 

Det skal dog seiast at Finnmark er ei rankare og smalare ski, så den vil i tillegg vere hakket betre på kant uansett. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.