Gå til innhold
  • Bli medlem

størrelse på dunjakke


akselsen

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettopp en the north face himalayan parka for de kaldeste dagene på fjellet. Etter å ha lest litt så ser jeg at mange snakker om at de bruker xl. Jeg kjøpte medium og den var mer enn stor nok selv om jeg veksler mellom medium og large. På grunn av at den virker så stor i størrelsen begynte jeg å tenke på at folk kanskje kjøpet xl fordi den da går over rumpa. Er det vanlig å kjøpe slike dunjakker i store størrelser eller er det mange svære folk på forum rundt omkring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker både en jakke som er litt lang (dvs litt godt nedenfor rumpa) og som er romslig nok til å ha litt tykke klær under uten at den blir stram. Men jeg holder meg stort sett til large som jeg også bruker for flertallet av de andre jakkene mine (har noen M). For meg handler det mer om fasong og snitt enn størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.