Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellpulken packbag 115 L i Xcountry 144?


TonePåTur

Anbefalte innlegg

Hei! 

Vurderer å kjøpe ein packbag til å ha alt av dill i bortsett fra brenner og bensin, det går i eigen plastkasse i pulken; for å få ned antall kolli er meininga. Er det nokon her med erfaring av desse packbag'ene? Er dei holdbare? Tåler dei mykje?  

Takk for svar 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 timer siden, TonePåTur skrev:

Hei! 

Vurderer å kjøpe ein packbag til å ha alt av dill i bortsett fra brenner og bensin, det går i eigen plastkasse i pulken; for å få ned antall kolli er meininga. Er det nokon her med erfaring av desse packbag'ene? Er dei holdbare? Tåler dei mykje?  

Takk for svar 😊🤞

Har hatt 155 liter (mener jeg det er) noen sesonger nå og er egentlig veldig fornøyd. Holdbar og fin å pakke. Fyller den med plastkasser og bærer hele stasen inn i innerteltet. Veldig kjekt!

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, TonePåTur skrev:

Hei! 

Vurderer å kjøpe ein packbag til å ha alt av dill i bortsett fra brenner og bensin, det går i eigen plastkasse i pulken; for å få ned antall kolli er meininga. Er det nokon her med erfaring av desse packbag'ene? Er dei holdbare? Tåler dei mykje?  

Takk for svar 😊🤞

Har flere 150 L pakkbagger fra Fjellpulken, er vedlig fornøyd med de utenom en ting, Glidelåsene er ikke gode.. åpner seg plutselig men stort sett er det bare å dra de tilbake så kommer de i samme spor, men er en svakhet synes jeg, hadde de hatt topp kvalitets glidelåser så hadde dette vært et topp produkt.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har god erfaring med paksekker fra Fjellreven og Sea to summit. Fjellreven, en 70 liter bruker jeg til klær og ting på vinterstid pakket ned i en større pulkbag, så langt har jeg faktisk bare brukt en stor 380 liters Ally bag, solid som bare det, men den har jo åpning i den ene enden bare. der har jeg stappet også soveposer inn, så den fungerte egentlig både som en Bedding og pakksekk. men nå har jeg fått en pitaraq, så får vi se hvordan det blir. Oppi den igjen vil jeg jo da ha mindre pakksekker, blant annet 2stk 70 liter fjellreven, disse er vanntette og veldig tykke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.