Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har dameutgaven av Gregory Baltoro (85 liter) og er i all hovedsak godt fornøyd. Fant en brukt til en god pris, og gikk for den blant annet fordi den har blitt høyt rangert i en del tester. Jeg liker bæresystemet og synes den sitter godt på ryggen. Det eneste er at jeg har slitt med gnagsår fra hoftebeltet når jeg har vært på lengre tur over flere dager (har en egen tråd om dette), men jeg vet ikke i hvilket grad det handler om sekken eller andre ting. Jeg liker godt måten sekken er organisert på, med et unntak: sidelommene er litt ubrukelige fordi de "forsvinner" når sekken er full (rommet fylles ut av de tingene som ligger i hovedrommet). Men akkurat det er ikke noe dealbreaker for mitt bruk. 

Jeg kunne tenke meg å også teste ut en Osprey Xena (husker ikke helt hva herreversjonen heter men den finnes jo). Har et finn-søk gående og kommer til å slå til om jeg finner noe, og så sammenlikne de to sekkene over tid og så etter hvert selge den jeg liker minst av de to. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.