Gå til innhold
  • Bli medlem

Mammut Tyin MTI Winter Bison


Fotogubbe

Anbefalte innlegg

Annonse

@Kristian J. VabøOpplver du posen som godt pustende eller litt klam? Spesielt i hode -og fotområdet hvor det er brukt vanntett materiale (Vanntett shelterTX™ membran).

Om bruk av vanntett shelterTX™ membran på en fiberpose er nødvendig er jeg usikker på. Den skal puste, men alt som er vanntett puster dårligere enn ikke membraner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fotogubbe skrev:

@Kristian J. VabøOpplver du posen som godt pustende eller litt klam? Spesielt i hode -og fotområdet hvor det er brukt vanntett materiale (Vanntett shelterTX™ membran).

Har ikke brukt den så mye at jeg har opplevd noe negativt med den, så kan desverre ikke si så mye om det. Den holdt meg hvertfall varm og jeg sov godt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) 

Jeg vurderte Mountain Hardware, men til hengekøyebruk synes jeg Tyin har bedre glidelåsplassering, samt at jeg synes grønnfargene er supre.

Edit: Det ble Solitaire 1000 grunnet mindre volum og vekt. Har hatt dunpose i mange år til vinterbruk før, har aldri opplevd dunkollaps. Det med frykt for dunkollaps er sterkt overdrevet ved fornuftig bruk.

Endret av Fotogubbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 26.9.2019 den 18.56, torese skrev:

Kjøpte en sånn pose til min sønn. Ikke akkurat veldig stor. Sønnen er 175 cm og ganske tynn. 

Mvh

Tore

Hvis du skulle kjøpt på nytt, ville du da gått for 200 versjonen eller fungerer 180 bra til person på 175?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.