Gå til innhold
  • Bli medlem

Offline kartapp iPhone?


Anbefalte innlegg

Det finnes lignende tråder for dette tror jeg, men de er trolig utdatert.

1: Hvilke offline kartapp er den beste for iPhone for topografiske kart?

2: Hvilke offline kartapp er den beste for iPhone for sjøkart?

3: Finnes det en god offline app som har både sjøkart og topografiske kart?

Med offline, mener jeg kartapp som kan brukes uten mobildekning (flymodus), men hvor GPS fortsatt er aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Freebird skrev:

Her finnes det bare ett riktig svar. https://topokart.no/

@Ivan Lé Hjelmeland kan nok svare dersom du har noen spørsmål. :)

Norsk også, så bra - takk :)

Men veldig kjipt at det er abonnement på denne, jeg kan ikke fordra løpende utgifter til sånt. Betaler heller 500kr på flekken enn 199kr året :-| 

Men man kan prøve gratisutgaven først i det minste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv glad for viewranger, virker fint både på den gratis udgave og ved tilkøb af topokort Norge.

Testede den af i sommers i Aust Heiane, og både det gratis openstreet man kort og den tilkøbte norske topo, virkede fortrinneligt.

Evt se på www.viewranger.com for at danne dig et indtryk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for anbefalinger @Freebird og @whistler ❤️

Det er noen få som også har spurt om muligheten for en høyere pris som kan betales én gang. Hovedårsaken til at jeg ønsket å tilby abonnement er rett og slett fordi jeg blir utrolig trist av å se norske apper blir forlatt til å dø eller ikke bli videreutviklet. Et godt eksempel på en slik tjeneste eller app er gjerne Lommekjent. Det er kostbart å utvikle apper og med mindre man har en fornuftig forretningsmodell som gjenspeiler kosten vil apper for det norske markedet slite fordi markedet er så lite som det er. For min del har jeg få utgifter da jeg utvikler, designer og vedlikeholder appen min selv, majoriteten av det jeg går inn med er jo fritiden min. I tillegg til dette har jeg blant annet investert i egne tjenester som viser fotruter, skiløyper, observasjoner av molter og kantarell - de koster mer enn det jeg synes er komfortabelt :)

Oppsummert tror jeg at tjenester og apper som har en fast måneds- eller årspris har lettere for å lykkes i det lange løp. For min del er det gleden av å skape verktøy og hjelpemidler folk faktisk liker å bruke som gir meg motivasjon. Det at folk da både bruker, kommer med tilbakemeldinger og ønsker varmer mitt utviklerhjerte! :)

Utenom min app vet jeg at både Navida og Fjellsti er blitt nevnt! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.