Gå til innhold
  • Bli medlem

pannebandRevansje i Lesjafjella


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Annonse
På 16.9.2019 den 7.14, Jens Petter Skurdal skrev:

Gratulerer!!

Sånn er fjellfisket. Gamlekara fortalte at skulle du treffe ett "fiskebett" måtte man fiske ei uke. Og så er det 2 tidspunkt i døgnet som vanligvis er bedre enn resten.: Soloppgang og solnedgang.

jenspetter

Gamlekara er nok inne på noe ja👍 Takk for at du leste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 4.23, Martin HJ skrev:

Lekker fisk, lekker natur, lekker pose, lekre bilder og lekkert navn på vannet - bare lekkert mao :) Takk for nattlektyre kl. 04:22 på nattskift her i Sandefjord. 

Takk for det. Må si det var en ganske så lekker tilbakemelding å få:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 5.1.2020 den 21.34, SiriTyb skrev:

Takk for fin rapport! Er ikke så mange som går oppi der? Jeg MÅ opp der til sommeren:))  med fiskestang.

Ingen moskus oppi der vel?

Når begynte steinura? Er ikke så glad i steinur...

Traff ikke en kjeft de dagene jeg var der oppe. Så det var folk på hytta ved Nordre GV første kvelden da jeg kom opp. Å nei, ingen moskus å se, finnes vel ikke på de traktene der?:) Steinura begynner ved Kollvatnet, men kan stort sett unngåes om du følger ei litt anna rute.. Mår jeg gikk nedigjen unngikk jeg store deler av ura, men litt steinur må du nok regne med uansett👍 Kjempefin tur og område🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.