Gå til innhold
  • Bli medlem

Enkel videoredigering


Jonas Svensson

Anbefalte innlegg

Hei, driver å lager noen filmsnutter bare for moro skyld, men nå har mitt favoritt redigeringsprogram (windows moviemaker) tatt kvelden.

Prøver fortvilet å finne et som er like enkelt og brukervennelig som dette, har til nå prøvd Adobe sine (premiere og elements) men jeg synes de er litt for "omstendige"

Trenger tips, kan gjerne koste "noen" trønderske bøkks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, Jonas Svensson skrev:

Hei, driver å lager noen filmsnutter bare for moro skyld, men nå har mitt favoritt redigeringsprogram (windows moviemaker) tatt kvelden.

Prøver fortvilet å finne et som er like enkelt og brukervennelig som dette, har til nå prøvd Adobe sine (premiere og elements) men jeg synes de er litt for "omstendige"

Trenger tips, kan gjerne koste "noen" trønderske bøkks ;)

Korte filmsnutter, instagramstories og slikt bruker jeg gopro quik eller gopro splice. Resultatet blir slik etter 10 minutter med mobilen i hånden på sofaen:

Men skal jeg lage litt mer, bruker jeg filmora Wondershare. Ingen abonnement, du kjøper programmet og eier det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Timmey78 skrev:

WM ligger vel på nett enda om det var den du likte å bruke? 

https://archive.org/search.php?query=subject%3A"Microsoft+Movie+Maker"

Joda, den ligger på nett og jeg har brukt dette programmet frem til nå...men nå krasjer det konstant, tror ikke dette er oppdatert siden 2012 :(

24 minutter siden, Marius Engelsen skrev:

Korte filmsnutter, instagramstories og slikt bruker jeg gopro quik eller gopro splice. Resultatet blir slik etter 10 minutter med mobilen i hånden på sofaen:

Men skal jeg lage litt mer, bruker jeg filmora Wondershare. Ingen abonnement, du kjøper programmet og eier det.

Takker, heftig padling gitt :) skal sjekke opp filmora.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.